جاستين بيبر

جاستین در اوایل سال ۲۰۱۲ میلادی و در آستانهٔ ۱۸ سالگیش، در مصاحبه‌ای با مجلهٔ وی، از حرفه و تأثیرش در آینده سخن گفت:

من هرگز نمی‌خواهم چیزی شوم که مردم می‌خواهند. اینکه در پارتی‌های شبانه شرکت کنم و گرفتار الکل شوم. من هرگز نمی‌خواهم طوری رفتار کنم که احترام بچه‌ها و والدین‌شان را از دست بدهم. من می‌خواهم توانایی انجام کاری که مایکل جکسون کرد را داشته باشم. او همواره ترانه‌های پرهیزکارانه و پاک می‌خواند. و همیشه بچه‌ها، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌هایشان او را دوست می‌داشتند.  می‌خواهم در موردعشق بخوانم و شاید وقتی بزرگ‌تر شدم بیشتر عاشق شوم. اما می‌خواهم مورد احترام همه باشم.

در اواخر مارس ۲۰۱۲ نخستین تک‌آهنگ از آلبوم باوربه نام «دوست‌پسر» به صورت رسمی منتشر شد. آلبوم باور در پایان بهار ۲۰۱۲ منتشر شد.

در بیلبورد ۲۰۱۲ این خواننده جوان جایزه Top Social Artist (بالاترین خواننده اجتماعی ) را ازان خودش کرد .در ادامه از طرف کاربران و بینندگان به عنوان بهترین اجرا با 41 درصد آرا در بیلبرد انتخاب شد ( جاستین در بیلبورد برنامه آخرین آهنگ خودش Boyfriend رو اجرا کرد ) .بقیه اش رو بعدا واستون میزارم نظر بدیدا!!!بازنده

راستی خواستم به ارمی خانم هم بگم که اگه دلش خواست اپ کنه ویکتوریا از اون سر دنیا بیچاره از کانادا به زبون خودش اپا رو واسم میفرسته تا من اپ کنم البته بعضی اوقات هم خودش زبان اصلی اپ میکنه به هر من به ارمی خانم گفتم.قهر

خب  بای بای بعدا میبینمتون البته این اپ مشترک از منو ویکتوریا بود.نیشخند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 21 مهر 1391برچسب:, |



دیکشنری آنلاین

mouse code

كد ماوس

مرجع کد اهنگ


قالب وبلاگ